+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:28 توسط مصطفی فدائی
|
پروردگارا ! مرامدد کن تا دانش اندکم نه نردبانی باشد برای فزونی غرور و تکبر و نه حلقه ای برای اسارت و نه دستمایه ای برای تجارت ،بلکه گامی باشد برای انسانیت و متفاوت ساختن زندگی خود و دیگران . ما را نقطه نظرات ارزشمند خود در جهت ارتقای سطح کیفی وبلاگ بی نصیب نسازید .